Kontakt vores vagttelefon

Ved akut opstået problem


Får du som beboer akutte problemer, eksempelvis med vand eller varme, kan du ringe på mobiltelefonnummeret tilhørende den ejendomsfunktionær, som er tilknyttet din boligafdeling.


Besvarer din ejendomsfunktionær ikke dit opkald, omstilles du automatisk til en vagttelefon, som besvares døgnet rundt. Skulle du have problemer med at du ikke omstilles til vagttelefonen, så kan der alternativt ringes til telefon 7228 2819, hvilket er vort vagttelefonnummer hos Polygon DB.


Boligforeningen har indgået en aftale med Polygon DB, som vil besvare opkaldet. Afhængig af dit problem er det aftalt, at skal det udbedres med det samme, så rekvirerer Polygon DB et VVS-firma, elektriker eller lignende. Polygon DB har oplysninger om de håndværkere, som boligforeningen normalt bruger i det daglige.

Kan problemet udskydes til næste hverdag, så sender Polygon DB automatisk en meddelelse til boligforeningen med oplysning om dit navn, adresse og en beskrivelse af problemet. Vi vil så den førstkommende hverdag sørge for at problemet udbedres.